Sprekers Tweewieler Retail Trends 2017

Tom van 't Hek

Tom van 't Hek

Tom van ‘t Hek is van origine huisarts en heeft in die hoedanigheid zo’n viertal jaren fulltime gewerkt. Van juli 1994 tot september 2000 heeft hij het Nederlands dames hockey elftal gecoacht. Tevens deed Tom van 1995 tot 2013 werkzaamheden voor Radio 1, als presentator van verschillende sportactualiteiten programma’s.Sinds juni 2013 presenteert hij de dagelijkse nieuwsochtendshow op BNR RADIO.

 
Annemarie Visser

Annemarie Visser

Annemarie Visser werkt sinds 1999 voor Tweewieler als eindredacteur en redacteur. Sinds 1 augustus 2015 is zij adjunct-hoofdredacteur van Tweewieler. Annemarie is afgestudeerd in de Nederlandse Taal- en Letterkunde aan de Universiteit van Amsterdam. Na haar studie heeft ze gewerkt bij adviesbureau Berenschot, in de automotive sector en bij uitgeverijen Kluwer en Reed Business. In haar vrije tijd zit Annemarie graag op de mountainbike en doet ze vrijwilligerswerk voor diverse culturele initiatieven in haar woonplaats.

 
Ronald van Klooster

Ronald van Klooster

Ronald van Klooster heeft een passie voor marketing en de mogelijkheden die nieuwe marketing technologie brengt voor verschillende fietsmerken. Ronald helpt internationale merken om “de verandering” te omarmen en deze om te zetten naar groei. Hierbij is de rol van de retailer soms cruciaal. Ronald (51) was hiervoor oprichter en eigenaar van CRM Software speler PerfectView. In 2002 begon hij via Google zijn business uit te bouwen. Sinds zijn start bij Maxlead in 2006 bouwt hij met zijn collega’s Maxlead en klanten uit tot een belangrijke partner van Google. In 2011 was Ronald ad-interim Global Marketing Director bij het toen nog beurs genoteerde Exact Software.

 
Wouter Jager

Wouter Jager

Wouter Jager is al sinds 1996 actief in de fietsenbranche. Zijn ervaren- en deskundigheid heeft hij onder meer opgedaan bij Batavus en Koga. Op dit moment is hij directeur commercie en R&D bij Accell Nederland.

 
Chantal Riedeman

Chantal Riedeman

Shopoloog en oprichter Shopology, De enige Shopoloog van Nederland is een inspirerende spreker, energieke trainer en ambitieuze ondernemer. Wordt gelukkig van reizen, gezelligheid en uitdagingen. Chantal wordt erg blij van bedrijven waar het leuk en fijn is om klant te zijn. Zij ziet altijd overal kansen.

 
Ronald Dingerdis

Ronald Dingerdis

Ronald Dingerdis is inspirator, coach, trainer en auteur van het boek ‘Leiderschap, makkelijker dan je denkt’. Het is zijn ambitie is om mensen te helpen zoveel mogelijk uit zichzelf te halen, zodat ze echt verder kunnen. Mensen, die met plezier en betrokkenheid werken hebben meer energie wanneer ze thuiskomen. Elkaar inspireren is meer dan energie krijgen, het is de wil om elkaar te willen helpen iets zo goed mogelijk te doen.

 
Milo Berlijn

Milo Berlijn

Milo Berlijn is van jongs af aan actief in de horeca, in keuken en bediening. Maakt de overstap naar Martinair Partyservice, waar hij achtereenvolgens partymanager, projectmanager en assistent hoofd operationele zaken is. Hier doet Milo zijn eerste ervaringen op in de trainingswereld. Hij verzorgt de interne trainingen van medewerkers en uitzendkrachten van Martinair Partyservice. Vanaf 1996 geeft Milo namens TrainMark trainingen en workshops in gastvrijheid aan het bedrijfsleven. Daarbij gaat hij eerst ‘undercover’ om daarna medewerkers heel direct te kunnen confronteren met – de tekortkomingen in – hun houding en gedrag. Hierdoor heeft hij ook een goed beeld van de gastvrijheid in verschillende branches. Het unieke van Milo? Zijn chaotische karakter. Dat stelt hem in staat om onorthodox en grenzeloos te kunnen filosoferen en trainen. Tel daarbij op zijn gevoel voor humor, en je hebt de ideale mix van kwaliteiten voor een training of lezing.

 
Jeroen 's-Gravendijk

Jeroen 's-Gravendijk

Jeroen ’s-Gravendijk richtte 7 jaar geleden het bedrijf The New Media Factory (TNMF) op. Met zijn bedrijf richt hij zich op social media bereik, strategie, adverteren en marketing. Daarnaast geeft TNMF workshops Facebook, Instagram en Social media voor gevorderden. Jeroen doet wat hij zegt én meer dan hij belooft. Voelt zich betrokken met zijn klanten en collega's. Zoekt altijd naar een oplossing en streeft naar het gewenste resultaat. Want een tevreden klant is een volger; en laat dat nou ook belangrijk zijn in Social Media.

 
Theo Bleeker

Theo Bleeker

Theo Bleeker is directeur van RINnovatief en als initiatiefnemer en kerndocent verbonden aan de Masterclass Foodretail aan de Business Universiteit Nyenrode. Hij begon zijn supermarktcarrière als vakkenvuller en maakte groeistuipen door tot bedrijfsleider. Na een aantal commerciële functies buiten de levensmiddelenbranche specialiseerde hij zich in het opleiden en coachen van ondernemers en medewerkers binnen de retail. Theo ontpopte zich als retaildeskundige en is regelmatig als gastspreker en dagvoorzitter te gast bij congressen. Eveneens begeleid hij bedrijven in verbetertrajecten. “Wie aandacht krijgt groeit”

 

Partners

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.